کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9168 | مشاهده و دانلود: 737864499 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/13 | اعضاء: 316442 | نظرات: 37895
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تولید اکسپریا پلی سونی در چین؟!!

هرچند به‌نظر می‌رسد سونی دیگر به سراغ تولید تلفن‌های‌هوشمند سری اکسپریا پلی‌ نخواهد رفت، اما گویا کمپانی‌های چینی هنوز بارقه‌های امیدی را برای استقبال از تلفن‌های‌هوشمند اندرویدی با برخورداری از کلیدهای مخصوص بازی و همچنین جوی‌استیک دارند، چرا که دو کمپانی چینی 78point و Much تلفن‌هوشمندی را با چنین قابلیت‌هایی روانه‌ی بازار خواهند کرد.

دو کمپانی سخت‌افزار مورد نیاز خود را از یک تولیدکننده‌ی مشترک تهیه کرده‌اند، از این‌رو محصول هر دو کمپانی از نظر ظاهری به یکدیگر شبیه هستند. کمپانی 78point محصول خود را با نام P01 و کمپانی Much تلفن‌هوشمند خود را با نام W1 روانه‌ی بازار می‌کند. تنها تفاوت این تلفن‌هوشمند در رابط‌کاربری است که به‌همراه اندروید 4.2 روانه‌ی بازار خواهد شد. این دو از دو سیم‌کارت پشتیبانی کرده و از نظر امکانات نیز در حد گوشی‌های میان‌رده‌ی چینی است. این تلفن‌های‌هوشمند از صفحه‌ی نمایش 5 اینچی با رزولوشن 720p از نوع IPS LCD بهره می‌برد و تراشه‌ی انتخاب شده برای آن نیز M6592 هشت هسته‌ای مدیاتک با فرکانس کاری 1.7 گیگاهرتزی است که با پردازنده‌ی گرافیکی Mali-450 MP4 و ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم همراه شده است. حافظه‌ی داخلی ۱۶ گیگابایتی این تلفن‌هوشمند  را می‌توان با استفاده از کارت حافظه‌ی به ۶۴ گیگابایت افزایش داد. دوربین مورد استفاده در این تلفن‌هوشمند در پشت ۸ مگاپیکسل و در جلو ۲ مگاپیکسل است. باتری مورد استفاده در این تلفن‌هوشمند دراای ظرفیتی 3,000 میلی‌آمپری است.

MuchW1Int

تلفن‌های‌هوشمند مورد نظر با بهره‌گیری از کلید‌ها و جوی‌استیک‌های بازی قیمتی برابر 330 دلار دارد که همچون سایر محصولات چینی دارای قیمتی بسیار رقابتی است. تولیدکنندگان چینی تلفن‌های‌هوشمند خود با قابلیت بازی را با وزنی برابر 213.8 گرم تولید کرده‌اند که وزن آن برابر پلی‌استیشن ویتا یعنی219 گرم است. کمپانی 78point با یک امولاتور چند پلتفرمی که از MAME، PSP، Dreamcast، NDS، GBA، NES، SNES و N64 پشتیبانی می‌کند، در حالی که کمپانی Much پلتفرم‌های دیگری را برای بازی پشنهاد می‌دهد.

78pointP01Int

کاربران چینی می‌توانند P01 را از JD.com  پیش خرید کنند تا این تلفن‌هوشمند ۳ روز دیگر به دستشان برسد. W1 نیز از طریق اپراتور چینی Snail Mobile در دسترس کاربران خواهد بود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 22140 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1393/05/27 تعداد مشاهده: 1789
سافت گذر